Valmanifest lättläst trygghet

Valmanifest lättläst trygghet

Tryggheten i kommunen ska gälla för alla. Vi gillar att alla får chansen att vara med. Föreningarna är viktiga för oss. Det är där som många får chansen att vara med.


Vi vill NU:

     

Ø  Ha ett nytt och större kulturhus där fler kan vara aktiva

Ø  Ha en ny fältgrupp som är ute på kvällarna och ser vad som händer

Ø  Att fler tycker om att vara ute på byn på kvällen.

Ø  Levande centrum med affärer och restauranger som har kvällsöppet

Ø  Bra och trygg kollektivtrafik. Dom som bor utanför centrum ska också kunna vara med

 

Nyheter på Valmanifest lättläst trygghet

Kunde inte hitta några poster

Försök med en annan filtrering eller sökning.

Läs alla nyheter