September 2024

Möten och aktiviteter i september 2024:

7 september Event: Råslättdagen kl. 11:00, kom och träffa oss i vårt tält! Mer information finns här!

12 september kl. 18:00-20:00 Medlemsmöte – Tema: Rovdjur. Vi får under mötet besök av Svenska Rovdjursföreningen. Fika (bröd, kex, kaffe/te) serveras från 17:30 – glutenfria och veganska alternativ finns. Mötet hålls på vårt kansli – vi har möjlighet att lägga ut en ramp till ingången och vår dörr är 90 cm. Det går även bra att delta på mötet digitalt (samtliga av våra medlemsmöten och kommunpolitiska möten är hybridmöten), kontakta ulrika.ekeroth@mp.se för länk.

21 september kl. 10:00-15:00 Event: Hela Jönköping plockar skräp. Vi deltar i den nationella Håll Sverige rent-dagen som arrangeras lokalt av Keep-Jkpg-Clean och Jönköping City. Mer information finns här!

24 september Studiebesök: Österängens Konsthall kl. 18:00. Information skickas ut på medlemsmailen, men det går också bra att maila till ulrika.ekeroth@mp.se