Oktober 2024

Möten och aktiviteter i oktober 2024:

10 oktober kl. 18:00-20:00 Medlemsmöte – Tema: Antirasism. Fika (bröd, kex, kaffe/te) serveras från 17:30 – glutenfria och veganska alternativ finns. Mötet hålls på vårt kansli – vi har möjlighet att lägga ut en ramp till ingången och vår dörr är 90 cm. Det går även bra att delta på mötet digitalt (samtliga av våra medlemsmöten och kommunpolitiska möten är hybridmöten), kontakta ulrika.ekeroth@mp.se för länk.

14 oktober kl. 18:00-20:00 Kommunpolitiskt möte. Fika (bröd, kex, kaffe/te) serveras från 17:30 – glutenfria och veganska alternativ finns. Mötet hålls på vårt kansli – vi har möjlighet att lägga ut en ramp till ingången och vår dörr är 90 cm. Det går även bra att delta på mötet digitalt (samtliga av våra medlemsmöten och kommunpolitiska möten är hybridmöten), kontakta ulrika.ekeroth@mp.se för länk.

15 oktober Uppstartsträff Grön Ungdom Jönköping! För mer information, samt hur man anmäler sig till mötet; kontakta ulrika.ekeroth@mp.se

22 oktober Studiebesök: HZI Jönköping Biogas. Information skickas ut på medlemsmailen, men det går också bra att maila till ulrika.ekeroth@mp.se